Кубок Полтавської області 2017. Гірські перешкоди. Умови змагань

Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Полтавської облдержадміністрації
Полтавська обласна федерація спортивного туризму

ВІДКРИТИЙ КУБОК ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ З ГІРСЬКОГО СПОРТИВНОГО ТУРИЗМУ У ПРИМІЩЕННІ

м. Кременчук                                                                  17-19 листопада 2017 р.
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОМАНДНИХ ЗМАГАНЬ
ЗІ СПОРТИВНОГО ГІРСЬКОМУ ТУРИЗМУ ВИДУ «ГІРСЬКІ ПЕРЕШКОДИ» НА ДИСТАНЦІЇ III КЛАСУ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ці «Умови» слід розглядати разом з «Загальною частиною» умов проведення змагань.

1.2. Дистанція командних змагань виду «Гірські перешкоди» (Маршрутний лист, п. 3.3) складається з двох частин:
1) основної (нормативної + наднормативної) частини, яку команда в обов’язковому порядку попередньо заявляє;
2) додаткової (бонусної) частини, яку команда попередньо не заявляє і проходить на свій розсуд.

1.3. В «Загальних умовах» додатково вказані:

а) основні положення по порядку виступу на дистанціях (§1);
б) основні умови проходження дистанції «Гірські перешкоди» (§2);
в) порядок визначення результатів та розподілу місць (§4).

 

2. ОБЛАДНАННЯ ДИСТАНЦІЇ

2.1. Всі пункти (С, ПС і Ф), маршрути (М) і переходи (Мо), а також їх протяжність вказані на схемі (додається).

2.2. Всі ПС обладнані подвійними перилами і зазначеною на схемі необхідною кількістю ТС у вигляді заглушених карабінів (кілець) або петель, на що буде докладно звернуто увагу при показі дистанції.

 

3. ОПИС ПРОХОДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЇ

3.1. Всі спортсмени під час виступу послідовно від старту (С) і до фінішу (Ф) відповідно до Маршрутного листа (п. 3.3) і згідно з поданою заявкою повинні пройти наступні обов’язкові маршрути основної частини дистанції і виконати по ним транспортування чотирьох контрольних вантажів (2 х 3 кг и 2 х 2 кг) способами, визначеними «Умовами» (див. табл.1).

3.2.         Мінімальний перелік обов’язкових маршрутів основної частини дистанції:

3.2.1.      Кожен спортсмен команди виконує:

а)            підйом (два рази): лазінням по маршрутам М1 – М3 або підйом за допомогою драбинок по маршрутам М4, М5 – варіант за вибором (табл.1);
б)            спуск по вірьовці (два рази) по маршрутам М1 – М5 після підйому – варіант за вибором (табл.1);

3.2.2.      Команда всім складом виконує:

а)            траверс (один раз) по одному з маршрутів М6, М7 – варіант за вибором (табл.1);
б)            транспортування контрольного вантажу по всім заявленим маршрутам – варіант за вибором (табл.1);

3.3       Підйом всіх спортсменів з суддівською страховкою на кожному маршруті обов’язковий.

 

4. ЗАЯВКА З ТАКТИКИ

4.1.     Маршрути, по яким виконується проходження дистанції від старту (С) і до фінішу (Ф).

4.2.     Обрані варіанти підйому і траверсу кожного спортсмена команди на всіх заявлених маршрутах.

4.3.     Зміну ведучого на маршрутах (якщо передбачена).

4.4.     Способи спуску кожного спортсмена команди на всіх маршрутах (по вірьовці напряму, з пересадкою, по командних перилах тощо).

4.5.     Способи транспортування контрольних вантажів на всіх маршрутах підйому і траверсу.

 

3.3. МАРШРУТНИЙ ЛИСТ
командних виступів на дистанції III класу виду «Гірські перешкоди»

Номер маршруту і його граничні пункти.
Опис проходження маршруту
Контрольні часи

та умови їх виконання

Основна частина дистанціїНормативний час – Тн = 55 хв.

Загальний контрольний час – Тзг = 60 хв.

Перший проміжний контрольний час – Тп1 = 15 хв.

Другий проміжний контрольний час     – Тп2 = 25 хв.

*     *   *

Якщо за Тп1 = 15 хв., два спортсмени не виконають перший підйом по різним маршрутам в верхні ПС,

команда переводиться на проходження спрощеної частини дистанції з новим То1 = 25 хв.

Спрощена частина:

1. Завершення першого підйому всіх спортсменів.

2. Спуск спортсменів по вірьовці в нижні ПС відповідно до маршрутів, зазначених в заявці з тактики.

3. Фініш всієї команди з контрольним вантажем і всім спорядженням в нижньому ПС.

*     *   *

Якщо за Тп2 = 25 хв., команда не виконає два підйоми і один спуск у відповідні ПС, вона переводиться на проходження укороченої частини дистанції з новим То2 = 35 хв.

Укорочена частина:

1. Завершення другого підйому всіх спортсменів.

2. Спуск спортсменів по вірьовці в нижні ПС відповідно до маршрутів, зазначених в заявці з тактики.

3. Перехід спортсменів по суддівським перилам Мо.

4. Фініш всієї команди з контрольним вантажем і всім спорядженням в Ф

Відповідно до п.п. 3.1 и 3.2. Умов, необхідні з запропонованих нижче маршрутів команди проходять в довільному порядку зі своїм вибором варіантів (див. табл. 1), дотримуючись контрольних часів Тп1, Тп2, Тн і Тзг
*М1 (ПС1 – ПС2), M2 (ПC3 – ПC4), М3 (ПС5 – ПС6), М4 (ПС7 – ПС8), М5 (ПС9 – ПС10)
Підйом всіх спортсменів (без або з контрольним вантажем) і доставка контрольного вантажу
*М1 (ПС2 – ПС1), M2 (ПC4 – ПC3), М3 (ПС6 – ПС5), М4 (ПС8 – ПС7), М5 (ПС10 – ПС9)
Спуск всіх спортсменів по вірьовці з контрольним вантажем
*

М6 (ПС1 – ПС11), М6 (ПС11 – ПС1)

 

Траверс всіма спортсменами з контрольним вантажем

 

 

*

М7 (ПС3 – ПС11), М7 (ПС11 – ПС3)

 

Траверс «маятником» всіма спортсменами з контрольним вантажем
Фінішування команди по варіанту основної частини
Додаткова частина дистанціїОцінка по колонці 6 (табл. 1)
М1 (ПС1 – ПС2), M2 (ПC3 – ПC4), М3 (ПС5 – ПС6), М4 (ПС7 – ПС8), М5 (ПС9 – ПС10),               М6 (ПС1 – ПС11), М7 (ПС3 – ПС11)Контрольні часи Тн і То залишаються без зміни.

Проходженням маршруту вважається підйом–спуск або траверс і фінішування

 

Проходження маршруту (підйом-спуск або траверс), не пройденого в основній частині, всіма спортсменами команди (без контрольного вантажу)

*) черговість (послідовність) проходження маршрутів Умовами не регламентується.

 

НОМІНАЛЬНА ОЦІНКА
способів і варіантів проходження дистанції III класу виду «Гірські перешкоди» (командні виступи)

                                                           Таблиця 1

Маршрути№ варіантуОпис варіантів підйому, траверсу, спуску спортсменів

та транспортування контрольного вантажу

Залікова оцінка, балів
ПозначенняГраничні

пункти

ПройденіЗіН,

m=0.20

ЗіП*,

к = 1

НЗіП*,

n=0.75

1234567
Основна і додаткова частини дистанції
Всі МоВідповідноПерехід спортсменів вздовж суддівських перил
Всі МВідповідно1Навантаження командної вірьовки при підйомі (між ПС, ТС)– 4
2Зміна ведучого в нижньому ПС86– 1,6
Підйом спортсменів по маршрутах
М1ПС1 – ПС23вільним (чистим) лазінням – перший
4вільним (чистим) лазінням – другий та наступні
5комбінованим лазінням – перший
6комбінованим лазінням – другий та наступні
М2 

ПС3 – ПС4

 

7вільним (чистим) лазінням – перший
8вільним (чистим) лазінням – другий та наступні
9комбінованим лазінням – перший
10комбінованим лазінням – другий та наступні
М3 

 

ПС5 – ПС6

 

 

11вільним (чистим) лазінням – перший
12вільним (чистим) лазінням – другий та наступні
13комбінованим лазінням – перший
14комбінованим лазінням – другий та наступні
М2   ПС3 – ПС415по командним перилам за допомогою затискача32,3– 0,6
М3   ПС5 – ПС616
М4ПС7 – ПС817з застосуванням драбинок – перший
18з застосуванням драбинок – другий та наступні
М5ПС9 – ПС1019з застосуванням драбинок – перший
20з застосуванням драбинок – другий та наступні
Транспортування контрольного вантажу
Все МВідповідно21при підйомі, траверсі на собі (за 1 рюкзак)96,8– 1,8
22витягуванням напряму по МЛ32,3– 0,6
23в підвішеному (L≤1,5 м) положенні до спортсмена при лазінні (за 1 рюкзак)86,0– 1,6
Спуски спортсменів по вірьовці
Все М

(по МЛ)

Відповідно24напряму по жорстко закріпленій вірьовці21,5– 0,4
25по вірьовці з самовипуском (останнього)43,0– 0,8
26по командним перилам з пересадкою по жорстко закріпленій вірьовці43,0– 0,8
27с пересадкою по вірьовці з самовипуском (останнього)86,0– 1,6
Траверс
М6

 

ПС1 – ПС11

ПС11 – ПС1

28вільним лазінням вдовж суддівських перил129,0– 2,4
29комбінованим лазінням вдовж суддівських перил86,0– 1,6
30по суддівським перилам (з навантаженням перил)43,0– 0,8
М7ПС3 – ПС11

ПС11– ПС3

31траверс маятником107,5– 2,0

 

оцінка маршрутів М1, М2, М3, М4, М5 – буде повідомлена перед показом дистанції

*)    ЗіП         – заявлені і пройдені,
ЗіН         – заявлені і не пройдені,
НзіП      – не заявлені і пройдені,
МЛ        – маршрутний лист,
МР         – методичні роз’яснення