Інформаційний лист для учасників Кубку України з гірського туризму на скельно-льодових дистанціях

Мета цього листа – інформувати тренерів і представників команд, які бажають взяти участь в змаганнях, про окремі уточнення.

1. Програма змагань відповідно до Регламенту включає:

  • командні змагання з виду «Рятувальні технічні прийоми»;
  • змагання зв’язок з виду «Гірські перешкоди».

2. Змагання проводяться на льодовому рельєфі, клас дистанцій IV. Дистанції будуть розташовані в районі Державного підприємства «Ворохтянська навчально-спортивна база «Заросляк», Івано-Франківська область, смт. Ворохта, вул. Говерлянська, 31. Від центру смт. Ворохта до бази 20,5 км (до в’їзду в Національний парк 12 км і ще 8,5 км до т/б). Як добратись з центру Ворохти до турбази див: http://mountains.in.ua/marshruti/46-vorokhta-zaroslyak-yak-dobratisya .

Крім того, на маршрутці можна доїхати до в’їзду в заповідник (шлагбаум, в місцевих називається «Десятка»), на google-картах «Десятка» вказана.

3. Склад команди – до 8 осіб, в тому числі, основний склад – 4 спортсмена (не менше однієї особи жіночої статі), запасні – до 2 осіб, 1 тренер, 1 представник (тренер і представник можуть бути учасниками).

4. Іменна заявка на участь у змаганнях:

4.1. Повинна бути встановленої форми (див. Зразок) і завірена печаткою і підписом керівника обласного управління (департаменту) з фізичної культури і спорту або печаткою та підписом керівника спортивного клубу.

4.2. Повинна містити медичний допуск кожного учасника, підтверджений підписом лікаря, і бути завірена лікарем та печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру. Крім того, має бути зазначена загальна кількість допущених учасників, також завірена підписом лікаря і печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру.

4.3. В графі «ДСТ, відомство» – необхідно вказати належність до одного з відомств: «Динамо», «Колос», «Спартак», ЗС України, СТП «Україна», ТСОУ, «Локомотив», «Гарт», «Інваспорт», якщо територіальна федерація має з цим відомством договір про співпрацю, в іншому випадку графа залишається пустою.

5. Договір страхування повинен передбачати участь у спортивних змаганнях і бути дійсним на час змагань та час перебування в дорозі.

6. Для участі у змаганнях до мандатної комісії в день приїзду подаються: іменні заявки, паспорти ( або інший документ, що посвідчує особу, класифікаційні книжки спортсменів, страхові поліси, спецмеддопуск (при необхідності).

7. За спецдопуском медичного закладу до участі у змаганнях можуть бути допущені спортсмени, вік яких на один рік менше встановленого Правилами для участі на дистанціях IV класу. В спецдопуску повинно бути вказано: назва змагань, терміни їх проведення та клас дистанцій, вік учасника; спецдопуск завіряється підписом тренера та підписом лікаря і печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру.

8. До змагань допускаються команди, які підтвердили в установлений термін свою участь.

9. Необхідно надіслати на адресу Оргкомітету (п. 15.5) попередню заявку з повним складом команди для оформлення можливої перепустки на безкоштовний в’їзд до національного парку. В’їзд без такого попередньо оформленого дозволу коштує 25 грн з людини.

10. Порядок проведення змагань:

16 лютого 2017 р.

08.00 – 18.00 – заїзд та розміщення учасників змагань
14.00 – 18.00 – робота мандатної комісії.
15.00 – 17.00 – показ дистанцій.
17.00 – 17.30 – урочисте відкриття змагань.
19.00 – 20.30 – нарада ГСК з представниками команд, жеребкування.

17 лютого 2017 р.

08.00 – 18.00 – проведення змагань.
20.00 – 21.00 – нарада ГСК з представниками.

18 лютого 2018 р.

08.00 – 18.00 – проведення змагань.
20.00 – 21.00 – нарада ГСК з представниками.

19 лютого 2017 р.

08.00 – 12.00 – завершення проведення змагань.
12.00 – 14.00 – підведення підсумків змагань.
14.00 – 14.30 – засідання ГСК з представниками команд.
15.00 – 15.30 – нагородження переможців та призерів, урочисте закриття змагань, від’їзд учасників.

11. Перед проходженням мандатної комісії команди в обов’язковому порядку здають до ГСК:

11.1. По одній вірьовці довжиною не менше 40 м (діаметром 10 мм) і три карабіни в тимчасове користування для організації суддівських страховок.

11.2. Стартовий внесок – в розмірі 40.00 грн. з одного учасника основного складу команди.

11.3. Екологічний внесок в розмірі 40 грн, який повертається командам перед від’їздом в повному обсязі при відсутності претензій по чистоті місця проживання з боку обслуговуючого персоналу та комендантської служби.

11.4. Команди, які не виконали вимоги пп. 11.1-11.3 до проходження мандатної комісії не допускаються.

12. Для участі в змаганнях командам необхідно мати наступне спорядження:

12.1. На кожного учасника:

  • льодоруб;
  • кішки;
  • захисний шолом (велосипедний, хокейний не попускається);
  • страхувальну систему із «вусами» самостраховки;
  • рукавиці страхувальні та теплі;
  • лавинну стрічку довжиною не менше 12 м, яскравого кольору, пронумеровану через кожний метр із стрілкою до «0»;
  • вібрами;
  • бахіли;
  • вітрозахисний костюм з капюшоном;
  • вітрозахисну маску, окуляри: не обов’язково;
  • скотч цупкий (на випадок пориву «кішкою» бахіл): не обов’язково
  • інше особисте спорядження, необхідне, для проходження дистанцій ІV класу згідно Умов.

12.2. На команду:

  • страхувальну систему із «вусами» с/с для потерпілого (манекена);
  • драбинки (не більше трьох петель або сходинок): не обов’язково;
  • льодовий інструмент (льодовий молоток, айс-фі-фі): не обов’язково;
  • вірьовки – 5 х 42м, точніше: після написання умов дистанцій;
  • льодобури – 8-10 шт.;
  • карабіни – до 60 шт.;
  • сніговий якір, лавинна лопата, інші інструменти для організації проміжних точок страховки на снігу;
  • мед. аптечку з набором ліків;
  • термос для гарячого чаю: не обов’язково;
  • технічні пристрої, відповідно до умов дистанцій: шант, жумар, міні трекшн, спусковий гальмівний пристрій тощо;
  • інше командне спорядження, необхідне згідно Умов, для проходження дистанцій ІV класу.

13. Протести приймаються під заставу в розмірі стартового внеску команди (п. 11.2) і не повертаються в разі відхилення протесту.

14. Інші умови участі в змаганнях – згідно Регламенту.

15. Додаткова інформація:

15.1. Варіанти розміщення учасників та вартість проживання:

на турбазі «Заросляк» (видаються квитанції для звіту):
– а) у номерах із вигодами (2-х, 3-х, 4-х, 6-тимісні, санвузол, душ – 260 грн. з людини за добу;
– б) у номерах без вигод – 230 грн. з людини за добу.
– в) в приватному секторі, спортзалі, без зручностей, без квитанцій – 70 грн. з людини за добу.

Замовити варіант проживання необхідно заздалегідь, контакти оргкомітету в п. 15.5.

15.2. Харчування учасники забезпечують самостійно, приготування їжі на пальниках. Можна скористатись їдальнею турбази: сніданок + вечеря коштують 140 грн.
Про обраний варіант харчування необхідно попередити заздалегідь, контакти оргкомітету в п. 15.5.

15.3. Розклад руху транспорту, координати перевізників та орієнтовна вартість проїзду будуть повідомлені команді після попередньої заявки.

Планується централізована доставка учасників та суддів з Ворохти до бази Заросляк. Машина відправляється з Ворохти в 11.00 16.02.2017. Орієнтовна вартість машини на 20-25 чоловік від Ворохти до самої турбази – 1800 грн.

Якщо команда прибуває в Ворохту ввечері, можна там переночувати на турбазі (вартість розміщення 80 грн. за добу з однієї людини).

Будь-яким транспортом можна доїхати до шлагбаума, решту шляху подолати пішки.

15.4. Оргкомітет планує замовити значки з символікою змагань, приблизна вартість 6 грн, просимо надати попередню заявку на необхідну кількість для вашої команди.

15.5. Контактний телефон з проведення змагань:

095-421-04-05 або e-mail tryte@ukr.net – Дябло Тетяна Георгіївна,

095-109-33-39, 067-877-43-50 або e-mail: flay2011@ukr.net – Загоруйко Юрій Михайлович.